2.პროექტის მთავარი იდეა:საშუალო სიდიდეებს შორის თანაფარდობა.ამ თანამარდობების დასაბუთება სხვადასხვა ხერხით.
3.პროექტის აქტუალობა:მათემატიკის მნიშვნელოვანი როლი დასახული მიზნების რეალიზაციის პროცესში
4.პროექტის მიზნები:ა)მათემატიკური ცოდნის განმტკიცება ბ)შემოქმედებითი უნარების გამომუშავება გ)ლიტერატურაზე დამოუკიდებლად მუშაობის,კვლევის ჩატარების ჩვევების შეძენა დ)მოპოვებული ინფორმაციის დამუშავებისა და საჯაროდ წარდგენის(პრეზენტაციის)უნარის განვითარება
5.მონაწილეთა ასაკი:14 წლის
6.ვადები/ხანგრძლივობა:ერთი თვე
7.მოსალოდნელი შედეგები;მოსწავლის მიერ აღნიშნულ თემაზე მომზადებულიანგარიში
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:სათანადო წიგნები ჟურნალები,ინტერნეტი,შესწავლილი მასალა
9.პროექტის მსვლელობა:.თემის შერჩევა,კონკრეტული თემის დასახელება,საინტერესო შეკითხვების ჩამოწერა მონაწილეთა დაყოფა ჯგუფებად,ჯგუფებში შეკითხვების განაწილება,ჯგუფში მოვალეობების გადანაწილება
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:გვჭირდება ეკონომიკაში,ფიზიკაში,მათემატიკაში კერძოდ სტატისტიკაში.რაოდენობრივი მსჯელობის ნიმუშზე ახდენენ მსჯელობის ხაზის და დასკვნითი ნაწილის კრიტიკულ ანალიზს,საშუალოებს და მათ შორის თანაფარდობებს,ოპტიმიზაცია ამოცანების ამოხსნისას,ალგებრული თანაფარდობების გეომეთრიული მოდელირება და პირიქით,გეომეტრიული ამოცანის მოდელირება ალგებრული თანაფარდობის საშუალებით, მონაცემთა რიცხვითი მახასიათებლების გაცნობა
11.პროექტის ხელმძღვანელი:ნინო მაისურაძე
12.ninomaisuradze60@gmail.com
13.ninomaisuradze60.blogspot.com
No comments:
Post a Comment